La Serena

El fi d’any l’hem passat a la platja, a La Serena. Després de 14 hores d’autobús vam arribar aquí, amb el temps just d’instal·lar-nos, anar a comprar una mica de menjar, i un dels millors vins que vam trobar, un Syrah de la Vall d’Elqui (d’aquí al costat), i a celebrar-ho.

Abans, al matí, després del bus, però ens en vam anar a caminar una estona, uns 9km entre anar i tornar, a explorar la zona. Vam fer cap, primer a Coquimbo, el poble del costat, i després cap al centre de La Serena. Pel camí vam veure una cerimònia dels Carabiners, i mentre la miràvem ens van entrevistar del canal TVN de Chile. Vam dinar al mercat de La Serena, després de que ens intentessin entabanar una mica, i vam tornar a l’hotel a descansar.

L’hotel és molt especial, són unes cabanes amb terrassa i jardí on vam sopar a l’aire lliure a la vora d’una cabana plena d’argentins fent un asado. Després de sopar, cap a la platja, on es concentrava tothom per esperar les 12, moment en que feien focs d’artifici i començava un “botellón”, que ha durat tota la nit (aquest matí la platja estava feta una merda).

Al matí ens han deixat un parell de bicicletes i hem anat a pedalar una estona (fins que la meva s’ha trencat i hem hagut de tornar empenyent-la). Sense bicis, hem agafat el bus i cap al poble del costat, a Coquimbo, a dinar al port de pescadors, on al mercat de peix hi ha unes paradetes que fan dinars.

2 comentaris

1. El menjar era molt bó, i les racions, generoses.

Respon

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *