La burda manipulació: Cataluña gravará con dos horas más de clase a los alumnos de bachillerato que elijan religión.

El “diari” ABC ens planta la següent “notícia” Cataluña gravará con dos horas más de clase a los alumnos de bachillerato que elijan religión. La veritat és que cada cop és més al·lucinant la falta de vergonya dels sectors radicals de la secta cristinana en intentar convertir casa nostra en una espècie de Cristianistàn. Senyors, l’estat espanyol és aconfessional. I punt. No cal donar-li més voltes. Intentar “colar” dins del programa de formació oficial de Batxillerat dues hores avaluades d’adoctrinament cristià clama al cel.

Mireu, si posem aquestes hores com lectives, regulars i avaluades, també podriem anar-hi afegint assignatures amb la mateixa base científica com:

  • Tarot i cartes.
  • La Bola de Vidre
  • El Zodíac
  • Creacionisme.
  • La terra és plana i jove (uns 6000 anys?).
  • FSM i altres usos de la pasta i el pastafarisme.
  • Geografia de la Terra Mitja i Lingüistica èlfica.
  • “Mantenemos dos líneas de investigación abiertas”

L’educació ha de servir per fer gent intel·ligent, crítica, amb capacitat de raonament. No per difondre religions i creences. Per això ja hi ha uns altres espais, esglesies, mesquites, etc. i, a casa nostra, no cal patir, els cristians tenen avantages, les seves esglesies no les posen allunyades dels centres urbans.

3 comentaris


  1. Ja ho sé Toni, ja ho sé. Però el problema no és el Concordat que ja tenim, sinó el cap on anem….

    Respon

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.