El Top Manta està darrera de l’11-M!

En unes declaracions d’aquestes que no tenen desperdici: La Federación Antipirateria pide que se multen a aquellos que compren en el Top Manta, el responsable (o no) de la Federación Antipirateris (que deu ser una organització suicida, és a dir, anti-ells-mateixos) solta la següent bajanada:

Nadie, salvo campañas aisladas, ha hecho nada por sensibilizar a la sociedad y hay que recordar que este problema está en la base de actuaciones terroristas como las del 11-M

Resumint, no cal buscar ni Al-Qaeda, ni ETA, ni res com a responsables del 11-M, els responsables son (som) tots aquells que algún cop hem copiat alguna cosa…. M’he quedat clavat. S’ha de ser realment RUC per arribar a dir una bajanada d’aquest calibre. Jo crec que la simple existència de ments preclares com la del Jose Manuel Tourné són les responsables de la pirateria, del 11-M i de tots els mals del món. Mentre, com va dir Harlan Ellison:

The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.

Res tindrà solució, ni l’11-M, ni la "pirateria", ni el Windows….

Share and Enjoy:
  • Meneame
  • Facebook
  • LinkedIn
  • del.icio.us
  • Google Bookmarks
  • email
  • FriendFeed
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Tumblr
  • RSS
  • Bitacoras.com
  • PDF
  • LaTafanera
  • Ping.fm
  • BarraPunto

Related posts:

  1. Enrique Mateu: CD O NO CD, ESTA ES LA CUESTIÓN
  2. MS Windows no està llest per l’escriptori?
  3. Catalunya ha de ser Bustamante: sembla una estratègia correcta…..
  4. Pirateria i llocs de treball

About the Author